sobota, lutego 27, 2010

Inicjatywa na rzecz zakazu zabijania koni!

Już niedługo we włoskim parlamencie odbędzie się głosowanie nad projektem ustawy, która ma zakazywać zabijania koni na mięso. Taka ustawa mogłaby w znaczący sposób zmniejszyć ilość koni rzeźnych w Polsce, w końcu to właśnie Włochy są naszym głównym rynkiem zbytu na koninę. Na stronie Fundacji Viva! wszystko jest dokładnie opisane, można też wysłać list poparcia dla ustawy (link poniżej). Ja już wysłałam, mam nadzieję, że się uda.

Wyraź poparcie!



3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Uchwalmy zakaz zabijania krówek na mięso, cielaczków, kurczaczków, świnek - malutkie świnki są takie urocze!
Zabrońmy chińczykom konsumpcji psów i kotów.
I ryby, koniecznie zabrońmy zabijania ryb na mięso. Ryby tylko do akwariów.
Panna Aleksandra

visiennka pisze...

hm...wiem, że poprzedni post miał być ironiczny ale ja bym poparła to, co jest w nim:) no ale ja nie o tym...

piszę właśnie pracę mgr o naturalu..muszę zebrać materiał do badań statystycznych...czy mogę wykorzystać informacje, które zamieszczasz na blogu? bo z tego co trochę przejrzałam to opisujesz Waszą pracę dość szczegółowo:) masz chęć mi trochę pomóc?

mój mail: visiennka@wp.pl

pozdrawiam ciepło,
kasia.

Unknown pisze...

Poprzedniego posta nie skomentuję, bo każdy ma prawo do własnej opinii i nie ma sensu się spierać :)

A jeśli chodzi o pracę magisterską to jasne, że możesz wykorzystać materiały z mojego bloga, jakbyś miała jakieś dodatkowe pytania to pisz do mnie śmiało :)