środa, września 28, 2011

L2++ Passed!

Dostałam dziś świetną wiadomość - zaliczyłam audition L2 On Line na 2++! Część kryteriów mam nawet na 3, a chody boczne nawet na 3+. Dżamalkowi należy się wiadro marchewki (może tez jedną zjem z radości).

Poniżej dokładna rozpiska z ocenami różnych aspektów mojego savvy oraz komentarz oceniającego:

Dla osób nieznających angielskiego tłumaczę komentarz:
Świetna robota, Katarzyno! Ty i Dżamal mieliście fantastyczny początek. Jesteś naprawdę blisko poziomu 3. Jedyne, co zostało do pokazania, to galop. Bardzo podoba mi się to, że wspierasz jego pomysły i masz podejście "To ja też!" . Potrafisz również dać mu czas do namysłu, żeby domyślił się, co sugerujesz! Chętnie obejrzę twoje kolejne dokonania!

4 komentarze:

Kasia Jasińska pisze...

Wielkie GRATULACJE Kasiu!!! Cieszę się razem z Tobą i jestem z was dumna :)

Malgosia i Mentos pisze...

mowilam wysylac :) GRATULACJE!

Unknown pisze...

Bardzo dziękuję :)

Maria pisze...

gratulacje!