poniedziałek, grudnia 09, 2013

Świąteczne zabawy z Dżamalem


Podczas ostatniej wizyty u Dżamala nagrałam filmik na Naturalsową zabawę - edycję świąteczną. Przebrałam się w strój Mikołaja, konia trochę przyozdobiłam i bawiliśmy się w okrążanie, spadający liść, schemat "S", schemat ósemki oraz wchodzenie na podest. Dominice zamarzały palce podczas obsługiwania kamery ;)




Ostatnio idzie nam z Dżamalem bardzo dobrze. Raz przywitał mnie przy bramie padoku - jak tylko zobaczył, że idę, podszedł i spotkaliśmy się przy bramie. Wczoraj z kolei na mój widok zarżał powitalnie - to było takie miłe! Podczas zabaw częściej zadaje mi pytania, muszę mniej czekać, żeby przeżuł czy spojrzał na mnie.

Bawimy się sporo na lassie, Okrążanie i przejścia wychodzą nieźle, gorzej ze zmianami kierunku. Julia powiedziała, że muszę więcej poćwiczyć przyciągania na krótszej linie. Zakładałam też Dżamalowi chomąto i prowadziłam go z 5 strefy - chcę go zaprząc do sanek i powozić :) Ale prowadzenie z 5 strefy dopiero zaczynamy, więc może do końca zimy się uda. Muszę poprosić Julię, żeby podczas następnej lekcji pokazała mi jak to zrobić.

Brak komentarzy: